Tråkig människa jag är

Ligger i Eriks soffa med hans data och headset och kollar på inkheart. Självklart med engelskt tal och text. Vilken nörd jag är, men engelska kan man aldrig få nog av :-) senare ska jag väl göra matlåda åt pojken och fortsätta göra ingenting :-) i morgon har jag sovmorgon och massa dryga lektioner resten av dagen. Ja visst ja, vi har lämnat tillbaka siggy också så kvicken är jätte ledsen, bara letar och letar efter na :-( proppade i han morötter och massa pussar när jag var där idag så han blev lite gladare :-)
Skulle ju hjälpa annkan med matten idag också men tror hon ångrat sig angående de, hon kanske insett hur tråkigt de är! Isf är hon smart ;-) hejdååå

Kommentarer
Postat av: Annki

neeej jag ska fixa matten men Louise hade förtur igår ;) Men skaaa fixa den! Puss bästa

2012-09-06 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0