Jävla söndag

Vaknade vid 6 i morse. Lyckades somna om, vaknade kl 8. Sen tog jag en promenad till stallet, mockade red och mös. sen hämtade Erik mig, Vi åkte hem till han en stund, sen till söderhamn på donken, dollar, ÖB, lindex och coop kanske de va... På dollar hittade jag massa smått som alltid. Balsam, shampo, våtservetter och en halsduk allt de för 80:- Sen på ÖB köpte jag raklödder och rakhyvlar. På lindex köpte jag ingenting, men bra mycket fint och billigt fanns det iaf. Jätterea där! Och på coop så köpte erik mat och jag köpte nån ansiktsgrej som jag precis provat nu. Och inte nog med det... Självklart skulle det bli översvämning i badrummet bara för att jag skulle duscha. Hann bara shamponera in håret så var det vatten ända fram till dörren. Blev så jävla paff. Så det var bara att slänga massa handdukar på golvet och vrida ur... tog en stund och hade ju som sagt shampo i håret som rann ner i ögonen och sved :( Fick skölja håret i handfaten. Usch vad frustrerande! Jag som skulle ta långdusch och raka mig och sånt... Jaja, får bli en annan dag de då. kanske får låna eriks dusch ikväll så jag kan få raka benen iallfall. Förhoppningsvis ska jag dit lite senare när han donat färdigt. Laga matlåda och mysa...
 
Ansiktet blev som nytt!
 
 
Sagis rum, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0