Jag vill ha mitt liv tillbaka

(bild tagen i våras)
 
Det konstiga är, att redan vid denna tidpunkt kände jag att jag inte var nöjd med min kropp. Att jag vägde för mycket och att det var för mycket "löst på fel ställen". Och nu idag, skulle jag kunna döda för att se ut sådär. Då är min fråga: VARFÖR är man aldrig nöjd med sin kropp? Jag vet att jag inte är överviktigt, inte fet, inte tjock. Det säger jag inte heller. Jag är bara inte nöjd med min vikt, eller form. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta. När jag gick på sommarlov i våras så tänkte jag att jag skulle göra den här sommaren till den bästa med mycket motion och roliga äventyr. Nu efteråt kan jag ärligt säga att det inte hade kunnat bli en värre sommar. Det känn som att jag inte riktigt fattar att det är över. Jag kan inte acceptera att det är höst nu. Jag hann aldrig göra sommaren bra. Jag hatar att jag gräver ner mig för mycket i det som varit. Jag har svårt för att gå vidare... Inte nog med det så har jag fått denna hemska smärta i hela min kropp. Axlar, höfter, knän, rygg, nacke huvud... Och det går inte vidare bra i skolan heller... Usch. MÅSTE rycka upp mig och göra någonting med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0