Höstdagen den 16 september 2012

Ligger uppe i sängen och håller på med telefonen, eftersom Erik rivit ner hela vardagsrummet. Man kan ju undra varför när han nästan till 100% bestämt sig för att slå ner hela skiten och bygga nytt. Eller flytta upp huset och göra garage av det, och bygga nytt på sidan av. Jaja skit samma lägger mig icke i de där ja e :-)
Egentligen borde jag lägga mig och läsa engelska boken men den är så sjukt tråkig! Vad ska man göra här ute i skogen när de är storm ute, pojken är utepå med Teddan och katta är i skogen och leker? Tar väl tag i tråk boken då och läser nått kapitel innan jag går ner och diskar och gör mat. Tror de blir kyckling, ris och sweet chili sås! mums :-)











Volvo xc70, så kär! dock är min drömbil fortfarande BMW eller Audi, röd såklart ;-) och jag vill nog ha manuell, roligare att köra de :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0