GODNATT

Somnade första gången klockan 7. Vaknade nu halv 1. Gjorde matlåda och diskade undan all skit, tog tablett och nu ligger jag i sängen igen. Tror jag börjar bli sjuk. Huvudet är as tungt och jag är trött som en gris. Gjorde fetaste pinsammaste nysningen idag på station också, så de är väl nåt på gång. Kommer väl väldigt lägligt då jag ska gå till sjukhuset i morgon och sen är de halkbanan på onsdag. Men de är bara att kämpa på. Sen har jag bestämt träff med två fina tjejor nu i veckan. Ska träffa Jenny på stan på torsdag efter skolan <3 och på fredag efter skolan åker jag till min Saga och busar på lite! Mycket den här veckan, så sjukligheten får fan vänta! I morgon är de evighetsdag i skolan. Går 8-4 + sjukgymnasten kvart i 4. Kommer väl hem vid 6 kanske och då måste jag försöka ta mig till Erik för jag ska åka direkt med honom till Bollnäs på onsdag. Vi åker klockan 7 på morgonen så de passar väl ganska bra. Men nu måste jag sova, även fast jag nästan sovit 6 timmar redan så går ögonen i kors... godnatt!



sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0