Godmorgon

Åhh det är så tråkigt att inte kunna blogga! Hatar elektonik skits grejor. Aja.... Nu ska jag sminka mig färdigt och fixa håret sen måste jag dra till bussen. Åker till stallet efter skolan och sen får vi se hur jag gör. Om jag följer med Erik hem eller om jag sover hemma inatt. Tjoobree. Btw on nån undrar så har jag psykiatri, naturkunskap och svenska idag. Sååå tänk på mig och tyck synd om mig. PUSS
 
 
 
Leggings, linne och kofta! Höstkläder så det sjunger om det.
Syns det förresten att jag mår lite bättre idag? 

Kommentarer
Postat av: erik sundin

heey du är den finaste jag vet. vill du kom till mig ikväll vid 6 tiden

Svar: Tack men jag har pojkvän
Jessica

2012-09-05 @ 14:05:57
URL: http://blogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0