Det går bra nu kompis det går bra nu

Eller? Njaa inte direkt då. Allt känns kasst! Har sån fruktansvärd ledvärk på nätterna att jag är trött hela dagarna. Inte nog med det så har jag ju ont på dagarna också. Har provat voltaren utan framgång, har även provat diklofenack idag som inte heller verkade fungera särskilt länge. Det enda som hittils fungerar ibland är ipren. Men jag ska ha tur isf. Måste ringa HC och boka ny tid. Förr,förra gången jag hade besvär så var jag ju in till bollnäs sjukhus och kollade. Och dom såg ingenting på proverna. Dom lovade att dom skulle följa upp mitt fall men dom ringe aldrig mer efter det... Så sjukt dåligt! Iallafall... så är det inte mitt enda bekymmer. Har mycket strul här hemma. Och just nu är jag sur på Erik så jag blir tvungen att vara hemma. Då får man passa på att göra saker man inte hinner med annars. Tillexempel plugga faser och läsa skolböcker. Inte det roligaste att göra med det är lönsamt. Ska börja äta ordentligt igen nu, och träna. Så mycket som mina leder tillåter såklart.
I morgon ska Therese följa med mig till skolan. Hon ska ha föredrag på psykiatri lektionen om sin historia som borderline sjuk. Ska bli intressant att se hur dom andra reagerar och ska bli kul att hon får komma och se hur jag har det i skolan och träffa Torsten och så. Det blir nog as kul! Sen efter skolan så åker jag vidare mot Söderhamn, jag ska sova hos farmor till på lördag. Mara mysa och snacka skit. Ska även släktforska lite smått på farfars sida, han var ju krigsbarn från findland. Han blev adopterad till Sverige. Mitt egentliga efternamn skulle varit Koivumaa. Haha. Jessica Koivumaa. Hade trivts mer med det än Sköld. Eftersom att det var farfars fosterföäldrar som hette så, och inte min släkt... Nu ska jag sluta pladdra. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0