Äntligen slut på dagen

Har äntligen landat med min nyduschade kropp i sängen efter en jobbig dag. Jag har:
 
*Promenerat med en helt störd hund
*Slängt ner katter från bänken hela dan
* Haft ont i kroppen/varit slö
*Ätit gröt
*Haft så ont i magen att jag inte ens kunde stå upp
*Ridit
*Ätit på Sibylla med babe
*Saknat/saknar erik........ <3
 
Resten av timmarna på detta dygn kommer utan tvekan spenderas i sängen framför datorn med musik i öronen! Ska bara orka mig upp och ta en såndär nedrans knarktablett, annars blir det inte mycket sömn inatt inte...
 
Fin <3

Kommentarer
Postat av: victoria

Fin blogg!
Kika gärna på min, kram :)

2012-09-21 @ 21:26:41
URL: http://www.nattstad.se/victoriasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0