2009-07-18

Kommer aldrig att glömma dagen då det blev du och jag. Är dig evigt tacksam för allt du gjort för mig, allt du gör för mig. Det betyder så himla mycket. När allt är skit och det känns som att ingen fattar, då finns du där när jag vänter mig om och tänker gå min väg. Du har alltid räddat mig, vad jag än gjort eller vilken situation jag än hamnat i. Du är en av de vackraste människor på denna jord. Du är inte perfekt, det är inte jag heller. Men vem har sagt att man måste vara det? Ditt leende gör mig lycklig. Jag älskar dig nog mer än vad jag tror, mycket mycket mer. Det är nog därför jag accepterar dom sidor hos dig som inte borde accepteras. Du är för fin för att såras, för fin för att må dåligt. Jag önskar jag kunde hjälpa dig så som du hjälper mig, men jag börjar inse att jag inte kan det. Det gör ont, men jag kan inte göra någonting åt det. Inte mer än jag gör, att finnas här för dig när du än behöver mig
 
Du är vacker som du är, och låt ingen få dig att tro annat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0