Fredag kväll

Efter stallet så åkte jag hem och packa väskan för att sedan dra till Erik där jag bosatte mig över helgen.
Vi åkte till max och åt kvällsmat! :-) Nyttig vare ja ;-) men i morgon blir de PW. Har absolut ingenting planerat förutom plugg så får varva promenader med de då. Dom där jävla latinorden vägrar fastna och koncentrationen vägrar samarbeta! haha. Red i padocken idag och älskling var så himla duktig, som vanligt! Efter ett ganska långt avbrott i våran träning på ca 2-3 månader är han på gång igen! nu blir de mycket padock tills snön kommer. Då får man vänta till våren kommer eller rida på plogade parkeringar eller vändplaner. Problemet då är bara att han får så svårt att fokusera. På tal om hästar. Nu har björnen slagit till i skogarna där uppe i stallet. 2 hästar skadade i belse. Då vågar man inte rida på andra sidan vägen förrän björnen gått i ide! Tråkigt för dom absolut bästa ridvägarna finns ju där. Nu måste jag plugga. hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0