Another day, another fail

Sitter i skolan nu och har precis ätit upp min macka som jag var och köpte. Var hos kurratorn på lunchen och det gick över tiden ordentligt så missade även lektionen som vi hade efter. Det blev en lång diskussion. Om mötet på UM igår, om mamma om skolan, soc... ja allt. För hoppningsvis löser det sig snart. Jag håller tummarna. snart är det min tur... Vi har även diskuterat om utlandspraktik i skolan idag och jag funderar fortfarande så det knakar. Kul att åka OM allting är okej hemma. Annars går det inte. så jag kanske ansöker iaf, man kan ju ändra sig.
Efter skolan ska jag nog åka hem med Erik. Eller om jag ska åka hem, vet inte. Haha nu blev det mycket "vet inte" men jaaaag veeet inteeee! Vi får se
Nu ska jag ha svenska i 2 timmar, sen vård. Måste försöka få tag på vaktmästaren också, så var det ja.... hmm...
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad coolt med utlands praktik! Var åker man då? Å vad får ni göra? :)

Svar: Tyskland, Holland eller Skottland blir man placerad i på äldreboenden då såklart. I Tyskland fanns det möjlighet att få vara på sjukhus också om jag inte minns fel :)
Jessica

2012-10-02 @ 17:57:58
URL: http://Dontforgetme.devote.se
Postat av: Maja

wow fan vad awsome! Jag skulle vilja åka till Skottland! De ska jag göra när jag fyllt 18! :O

Svar: Jaha okej, har hört att praktiken där för våran del inte brukar vara så bra. Dålig mat, dåligt organiserat och konstiga människor... så jag väljer nog tyskland som förstahandsval och sen holland :)
Jessica

2012-10-03 @ 20:52:48
URL: http://Dontforgetme.devote.se
Postat av: Maja

Okej, de var ju trist men Tysklad eller Holland vore inte illa de heller:) Själv är man fast i Glada Hudik ;O

2012-10-03 @ 23:35:08
URL: http://Dontforgetme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0