Tråkiga dagar som denna får bloggen lida av min dumhet..

Nu var det längesen jag hade såhär tråkigt. Kom på att jag bara har dumma tunna kläder idag så det blir ingen promenad för mig. Jag borde plugga körkort som fan men jag är ju så jävla dum så tror ni det går bra eller.......
Nä det gör det inte. Tiden går ju så fort och på Tisdag är det redan dags för mig att övningsköra med körskolan för första gången. Känner att jag behöver det för att inte stå där dagen innan jag fyller 18 och inte ha en susning om vad som krävs av mig. Det räcker ju liksom inte med att bara kunna köra bil, det är ju så mycket mer. Den där javla eco drivingen och massa skit också som man måste kunna. Sen är de ju dessa obligatoriska faserna som jag tycker är ganska svåra. Har inte klarat första än. Har dock bara försökt 5 gånger som hastigast. Så borde nog sätta mig ner och försöka en gång till nu. Jajajajja, de blir nog bra!
Nu ska jag klä på mig och göra nåt roligt också,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0