The sun seems to shine on everyone I know, so why am I in the shadows? Cuz' I´m a joke!

Hej igen sådär efter nån dag.
Känns som att jag nästan blir sjukare och sjukare. Hoppas jag inbillar mig. Nu har jag fått en jävla hosta och ett huvud som väger bly. Ingen skola för mig idag, inte i morgon heller och eventuellt inte på onsdag. I morgon är det friluftsdag och inte orkar ja med det e... På onsdag är hälften av alla mina lektioner inställda så varför inte vara hemma då också liksom... man tar väl alla chanser man kan få. Och dessutom har jag hämtat datan och massa plugg på skolan idag, så nu kan jag lägga upp bilder från telefon igen å för de SD kortet sitter i skoldatan. haha. Så idag när jag ändå var in i bollnäs så passade jag på att handla lite. Kommer bilder på de nuuuu strax!


Dessa + ett par leopardmönstrade som jag har på mig ;) från Lindex


Tyckte färgen var så himla fin! från Lindex


Blått baslinne och en blå T-shirt. från JC :)

Kommentarer
Postat av: syster

Vad gullig du är min lilla shoppaholic <3<3 ;)

2012-05-07 @ 17:27:50
Postat av: Jessica

Haha, det är ju som är gullig sötis!! <3

2012-05-07 @ 21:27:19
URL: http://staroquickly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0