Man vet aldrig vad som kommer hända...

Inte långt in på den första lektionen kände jag att en fruktansvärd mensvärk var påväg... Jag blev något lättad ändå, för det betydde att jag hade en anledning att åka hem. Jag fick övningsköra med mamma hem till Segersta så jag tack och lov slapp gå den biten! Jag kände att jag inte riktigt var redo för skolan idag så jag tar nya tag i morgon. Engelska nationella och sen på eftermiddagen så ska jag med Stina till Gävle. JA det var i morgon hon skulle tävla, det kom hon på igår kväll! haha, vilken stjärna.
Men iallafall nu så ska jag ta tag i mitt hemska plugg som tynger ner mig, och samtidigt baka mig en smarrig paj att njuta av i solskenet!


Detta och ett paket sockerfria halstabletter njöt jag av i solkskenet imorse i väntan på bussen hem till mamma.
Vaknade upp i morse och kände mig lite förkyld, det sved i halsen. Jag skyller på lilla Amanda och hennes tungkyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0