Gävle all day looong!

Åhhh boring. Alltså de va ju kul och intressant, vi va på hjälpmedelSAM och ortopedtekniska men dom hade alldeles för långa föredrag på båda ställen så man blev lätt uttrråkad och tappade koncentrationen. Ja vi fick äta på sibylla, skolan betala ;) Sen gick vi på stan en stund för att sedan ta ett fullproppat tåg hem. Nu sitter jag hemma hos mamma och pluggar körkort medan jag väntar på att Erik ska sluta och plocka upp mig :)
I morgon är vi ledig, meeeeen jag har inge internet på min dator hemma hos Erik så måste till skolan bara för att skicka in en uppgift. Fuck my life
Gos Myra <3

Kommentarer
Postat av: UllA_BrittA

Thihihihi, Erik "jobbade" ovanligt sent va? ;*

2012-06-01 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0