Äntligen på hemma plan!

Så skönt att vara hemma igen! Visst är det roligt att komma bort lite och träffa pappa och mina underbara syskon, men det finns ändå någonting i mig som inte vill något hellre än hem. Hem till min Erik, hem till min säng, hem till min katt osv... Kommer lite bilder sen från Sandviken och ska även berätta lite mer omd et i ett annat inlägg. Detta tänkte jag ägna till att visa er vad jag köpt idag på Valbo :)


Jeans från H&M, 199 :- (nej det är inte min rätta storlek på dom)
Köpte även ett par helt vanliga svarta bomuls leggings för 79.90:- kr som jag inte har bild på. Men visar hur jeansen sitter på senare.




Sen blev det självklart ett besök på Hööks.
CRW everyday handske 99:- , randigt grimskaft 29:- och ett skit läckert pannband med stenar 139:-


Även lite tidsfördriv inhandlades från Media markt, 149 :- för filmen och typ 29:- för  yatzyt tror jag. haha.

Nu ska jag göra matlåda åt lilla Erik perik sen ska jag ut å gå en sväng. I morgon ska jag åka med Stina till Gävle när hon ska starta med pållen, så dit sticker jag direkt efter skolan. På dirren liksom!
See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0