JÄVLA SKIT!!!

Igår blev jag tvungen att ta ut mitt älskade hål i örat. När jag duschade så kände jag att det var uppsvällt så jag tog ut örhänget och tänkte att jag kunde ta i det när jag duschat färdigt. Problemet var att det glömdes bort men på kvällen så upptäckte jag att de va borta så jag kände uppe på örat och fy fan vilken knöl jag hade fått. Jag frågade mamma hur det såg ut bakom och hon sa att de såg ut som en stor finne. Var iallafall vätska där i så jag försökte ta i örhänget och jag försökte klämma ut det som fanns inuti men det gick verkligen inte. Hela örat svällde upp och blev alldeles rött och kokhett. Det var då jag bestämde mig för att sluta försöka och låta det växa igen. det var ett jobbigt beslut men tror jag gjorde rätt </3
 
När det va nytaget i början av februari...
 
Knöljäveln ÅHHH FUCK OFF!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0