Jag är inte ung längre, men precis lika dum dum dum

 
Va precis iväg på konsum å skulle handla Keso och vattenmelon och ta ut pengar. Väntar på att Erik ska sluta jobba och hämta mig. Han mår inge bra sötnosen min så följer med honom hem å ser till så han får i sig nå att äta. Det roliga var att det jag gick dit för att köpa kom knappt med hem. Jo keso, men vattenmelonen va slut så blev vindruvor istället för den. PLUS massor av annat nödvändigt.
Så ikväll blir jag alltså hos Erik och då tänker jag inte blogga för jag tänker lägga min tid på min prins då.
I morgon kommer det hända någonting vääldigt jobbigt, exakt 09.30 på klockslaget. Kan berätta mer i morgon men jag kan iaf säga.... R.I.P... <3
 

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

keso och melon är både gott och nyttigt :)

Svar: Ja precis!
Jessica

2012-06-29 @ 00:48:23
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0