Good morning sunshines!

För nu har jag äntligen sommarlov på riktigt och allt (det mesta) känns helt underbart. Jag har en häst, underbara vänner, sommarjobb och massor av saker att göra! Igår när vi kom till skolan så var Torsten faktiskt där, stackarn. Dom hade tappat hans knä på 75 ml blod! Liksom vad i helvete gör så mycket blod utanför blodbanan.... Också han å då som ska låtsas som att allting är bra. haha, go gubbe.
Vi träffades en stund i klassen (dom som var där) och pratade och tackade varandra för året som gått. Sen blev det gäng häng på max med chili chees och mozarella sticks i väntan på go Jennifer som skulle komma med tåget från Arbrå. Hon jobbade till 12 igår så hon missa våran "avslutning". Efter mycket om och men hamnade vi såklart på ROYs där vi hade det SKIT mysigt och jag börjar verkligen inse vilka fantastiska människor jag har runt omkring mig. Ni är så bra på era egna lilla vis! <3
Ja visst ja, sen bar det av till körskolan och jag kan ju säga att det gick hur bra som helst, på min 4e körlektion. Läraren sa att jag max behöver 5 lektioner till, då blev jag paff. Hade räknat med minst 10 till ja ;)
Så det enda som jag gjort lite tokigt var att gena för mycket i en korsning. MEN JA SÅG FAKTISKT ATT DE INTE KOM NÅN.. fast.... det köper nog inte den jag kör upp med från vägvärket om jag säger så sen tror ja... haha.
Nu ska jag äta, pyssla lite och sen cykla till stallet. Ikväll har Edvin skolavslutning som vi ska kolla på, såklart :)
Maten på Roys
On my way to ABE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0