Godmorgon! Många bakfulla idag?

Haha,de hoppas jag. Nå straff ska man få för att man röjjer hela natten ;)
Själv sov jag till typ 9.30. Hade assvårt att somna igår så va väl lika bra de att få sova ut en gång.
Haha, hade 3 sms när ja vakna. Erik va i farten redan kl 7 i morse tydligen. Och han både drack och var vaken länge. Inte va han nå bakis idag heller... buhuhu.
Vad har jag gjort då? Jo jag har städat lite på rummet, fixat kattdasset, disken och nu äter jag frukost. Snart ska jag gå upp till stallet för att rida på min lilla skithäst som inte blivit ordentligt riden sedan Siggy kom, dom är ju så jävla kär!
 
Hoppas ni får en bra dag och hoppas att bakfyllan inte håller i sig allt för långe!
 
 
Nu syntes de röda lite bättre, good for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0