Bra helger har också ett slut... (skulle publicerats igår kväll)

Så, dax för sista skolveckan då innan sommarlovet. I morgon börjar jag klockan 10 och ska ha klassens dag på långnäs. Slutar typ ett så då är det bara att vänta på min körlektion som jag ska ha 15.30. När jag kommer hem så ska jag och mamma följa med Agnes klass på nån avslutningsgrej med grillning å sån så kommer väl hem igen vid 9. Då kommer förhopppningsvis en pigg Jullan till mig som sover över för på tisdag så ska vi ha en heldag i Anitas stuga med halva klassen + Åse som börjar i våran klass nästa läsår!
En till grej som ska hända är att vi får tillökning i stallet. Om ca 1 vecka beräknas hon anlända, fuxen Crazy Sign!
Känner på mig att den här sommaren blir bra, riktigt bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0