Tom...

Jag känner mig helt tom inuti. Som att jag fattar vad som hänt men ändå inte. jag vill inte förstå det. Och fortsättningen kan jag inte ens tänka på. Men som du sa till mig. Ger jag dig 100 så får jag 100 tillbaka, och tvärtom. Du lovade att jag kunde lita på dig och därför ska jag göra det, den här gången. Du vet så väl vilka du kan räkna med när det kommer till kritan vilka som inte sviker dig i första taget. Jag är en av dom, och jag kan rabbla upp några till. Får du bara tillbaka dina egna tankar igen så kommer du fixa de här. Det är jag övertygad om. Du vet som sagt vad du har att kämpa för. Jag kommer alltid finnas här bakom och stötta dig, leda dig tillbaka på rätt väg. Vilka misstag du än begår. Inget är för stort och inget är för litet. Så om du någon gång vänder dig om och tänker välja fel väg, så kommer jag att stå där bakom dig och leda tillbaka dig på den rätta, så som du alltid gjort med mig.
Lyssna bara till ditt hjärta så kommer allting lösa sig.
 
Kämpa på, det finns dom som behöver dig så jävla mycket.
 
/Jessica
 
Bilden har ingenting med texten att göra, förutom att jag känner mig precis som bilden. Upp och ner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0