SJUK

Självklart så kunde inte jag få vara den enda i familjen som lyckades hålla sig frisk. Igår började jag känna av i halsen och idag är det värre. Men har antagligen haft infektionen i kroppen ett tag med tanke på slöheten och olika smärtor överallt. Så hoppas att resten av symptomen blir små så jag lyckas härda ut det här. Ska ju iväg och ha min första jobbdag idag också. Vore olyckligt om jag blev så sjuk att jag missar det. 
Men jag fårväl kämpa på helt enkelt. Har en känsla av att den här veckan kommer bli jobbig då jag måste cykla/gå till stallet varje dag. Mamma sticker iväg idag och blir bortrest till nästa torsdag. Men det får gå det också, bara jag som sagt inte blir allt för sjuk.
 
Sagis och min prins igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0