Självutlösare och ny tröja

När jag var på stan med Erik i lördags så köpte jag med mig en tröja hem som de va rea på. Hittade den innanför dörrarna på FANNY´s och det hade kostat 199 kr, men fick den för 99.
Tyckte den va helläcker, och det var jag tydligen inte ensam om för när jag hade den på mig första gången igår fick jag till och med en komplimang över den. Erik sa: "Mäh, vilken fin tröja du har"
Och blev ungefär: Vadå, vart har jag spillt något nu?
HAHA, våran humor alltså. Jag trodde såklart att han drev med mig, för jag har aldrig hört någonting liknande komma ur hans mun när det gäller mig och kläder. Haha du är söt Erik!
Ja och som rubriken lyder, kom ju på att det kanske finns en självutlösare på telefonen, och såklart gjorde det de! Så nu blir det mer outfit bilder än ni kan ana ;) Nu måste jag sluta skriva och stoppa någonting i magen, måste till stallet!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0