Kvällsfika

Har precis bytt om till myskläder och ätit kvällsfika. Är fortfarande hungrig så hoppas jag blir mätt efter isglassen som jag tänker ta snart. Är fortfarande irriterad, surig och har ont i kroppen. Hoppas det är mensen som är påväg!
Inatt så sover jag kvar hemma, Erik ska få känna på hur det känns att göra sin egna mat och matlåda ibland å :) I morgon ska jag in till Bollnäs och köra vid 12 tiden, sen rida och förhoppningsvis träffa min älsklingserik på eftermiddagen. Nu vet jag inte om jag ska byta om å ta en till promenad eller om jag bara ska mysa ner mig i sängen å spela på telefon å sen somna... det får jag funder en stund till på. Ha de så bra min vänneeeer!
 
mums som faan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0