Klagosång

Nä det är inte riktigt bra nu e. Känns som att jag bara tänker på allt jag inte har istället för på det som jag faktiskt har. Men jag antar att det är vanligt så grumlar inte mer över det. Men någonting jag grumlar över är varför jag i 3 nätter plågats av en äcklig magvärk. Så fort jag somnar kommer den, och den följer med mig i drömmen hela natten och försvinner lagomt till jag vaknar. DET däremot är nog inte normalt. Hoppas det är mensen som kommer.......
Sen så är det tyvärr så att jag har feta finna i hela mitt ansikte och jag vill knappt gå på affäern. Eller jag kan inte göra det, utan att skämmas. Känner mig tjock och äcklig vart jag än går och vilka kläder jag än tar på mig. Känner mig fattig och eländig, ensam och ja... typ allt dåligt man kan känna sig.
 
Jag vill ha pengaaaaar och körkort. Det är fan det enda jag vill ha/behöver. Fuck kärlek, vänner och djur räcker!
 
I morgon blir det grillnatta med bästa Julia, fan vad jag behöver henne just nu! Men först blir det såklart jobb från 9 till 1, stallet och sen bussen till bollnäs. Påtal om Bollnäs. Va nyss där med Erik och handlade lite som fattades här hemma. Så vi ligger hemma hos mamma nu och gottar lite framför tvn. Men som sagt, är inge bra nu e! Tur goserik är här, en natt ska vi väl lyckas hålla sams iaf <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0