Igår...

Efter att jag duschat och ätit plättar så övningskörde jag in till Bollnäs för att sedan ha en körlektion på abe. det gick ganska bra. Fick prova på att köra i stan, ska fortsätta med det nästa vecka. Sen blir det ett uppehåll fram till september. Dock ska jag ju på riskettan i början av augusti. Ibland känns det som att jag är väldigt tidig med allt men på ett vis känns det skönt också. Jag vill vara säker när jag skriver/kör upp.
Väl i bollnäs så besökte vi Rusta och sedan skulle mamma handla på Lidl. På Rusta köpte jag med mig ett par mjukissbyxor hem, och tro det eller ej men hittade ett par mysshorts på Lidl också! Haha dom har mycket smått och gott där :) Ni kan få bilder senare efter att jag duschat. Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ska sova någon timme. See you !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0