Have to find a way

Ja vad har har hänt med min träning kan man ju undra sig. Det är inte bara ni som undrar, utan jag också.
Har helt kommit av mig och vet inte ens varför. Förut var jag ju hur hurtig som helst. Nu orkar jag inte längre, sötsuget har kommit tillbaka och har till och med tagit över. Fan vad jag småäter nu för tiden, jag försöker så gott det går. Men att ta ett glas vatten när dom andra sitter och dricker dricka till maten det fungerar fasen inte för mig. Det börjar alltid bra med ett glas vatten, men det slutar med att jag tar ett glas dricka i slutänden ändå.
Åh jag vill skärpa mig, jag vill röra på mig och må bra! Jag tänkte faktiskt sticka ut och gå nu medan Erik ändå skruvar båtmotor. Men vet inte om jag ska ta den lite mer ansträngande biten upp i skogen eller om jag ska en lite längre promenad. Det är ju läskigt att gå i skogen med alla björnarna... Men jag måste ändå ta den rundan känner jag. För i måndags så blev det mat på Mcdonalds, igår blev det kebabtallrik med syskona + en chillichees på Max på kvällen, och idag har jag bakat chokladbollar. Varför VARFÖR ska det vara så svårt att stå emot? Det måste vara grupptryckkkkkket eller något. Aja, nu ska jag sluta gnälla och göra något åt eländet istället-
Nu byter jag om och sticker ut i skogen och springer av mig allt fett!  
 
 

Kommentarer
Postat av: saga

ääh, sluta jolla dig nu!
jag har också varit hurtig och ätit nyttigt och varit ut och rört på mig hela 2012. men ibland behöver våran själ semester å få äta gött å!
ät nu, så springer vi av oss överflödigt fett när sommaren är slut! :D

Svar: Haha åh du är så go Saga! Jag gör väl som dig då, tar semester! Det är ju jätte mycket lättare att vara nyttig och röra på sig medan man går i skolan, varför är det såååå? :O
Jessica

2012-07-04 @ 19:10:33
URL: http://monsoown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0