FML

Jag hatar den här jävla hålan ibland! "MINNESLAPP KAN EJ GES" är det enda som lyser i den där jävla automaten. KÄNNER DEN INTE JAG LIDER AV PANIK?!?!??!
 
Har gjort en FET jävla stor miss. Hade 400 kr kvar på kortet, träningen kostar 180. Ja har ja tänkt, kan ju handla lie iaf. Problemet är bara att jag glömde bort att mamma fyllde på min telefon med 200 över internet. Så nu står jag här med typ 0kr och 0 öre. När jag gick till bankomaten och skulle kolla exakt hur mycket pengar jag har så står den där Jävla texten på skärmen, som den jämt gör! Så nu lider jag verkligen av panik. Försöker fundera ut vem man kan låna pengar av. FUCK vad jag hatar att vara efterbliven ibland. ÅHHHH, att jag inte bara ger upp!
 
XOXO sur Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0