ÅH DAMP

DET SUGER ATT VARA HOS ERIK UTE I SKOGEN NÄR HANS INTERNET SUGER ÄNNU HÅRDARE ÄN PARIS HILTON!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Så känner jag just nu. Jag som har massor av fina och mysiga bilder att visa er, också går det inte att lägga upp en endaste bild. Hela datorn fuckar ur och sätter sig på tvären och surar. typ.
 
Men iallfall. Sitter hos Erik nu. Har diskat, ätit, myst med Melvin, varit ute med Zeb och pratat med farmor. Jag väntar nu på att mamma ska komma och hämta mig för vi ska åka in till Bollnäs snart. Sen ska jag till stallet och SEN kan jag lägga upp bilder igen. Ska kolla om jag hittar några orangea benlindor någonstans för dom jag beställde var tydligen slut och skulle inte tas hem nå mer. Men jag tvivlar på att det finns orangea här omkring, så får väl säkert matcha ihop de orangea schabraket med svarta eller gråa lindor. TRÖK! Köpte ju just det där dyra schabraket för att jag ville ha lindor till, men det sket sig ju. Inga sura miner här inte (hehe), vi hööööörs!
 
Bjuder väl på en gammal bild då som låg kvar i arkivet, love you baby <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0