TVÅTUSEN TOLV

Det nya året invigdes med några utav dom bästa, vilket betyder att detta år kommer bli kung!
Förra året var inte direkt mitt år, men jag kämpade mig igenom det så gott jag kunde och var alkoholfri från förra nyårsafton.
Det var mitt enda nyårslöfte förra året och det enda i hela mitt liv som jag har hållt.
Detta år bjuder på en del fler löften som MÅSTE hållas.

* Utemat MAX en gång i veckan
* Godis, läsk, glass, chips BARA fredag & Lördag
* Spara pengar!
* Promenad MINSt en gång om dagen
* "Hemligt"

Jag ska göra en sammanfattning av år 2011 så fort tillfälle ges,
men så länge önskar jag er ett gott nytt år :)




En nyvaken Jessica i sin nya kofta som hon visar bättre sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0