Sammanfattning 2011

Januari

Jag spenderade nyårsafton på akuten och svor på att inte dricka på minst ett år.
Redan då visste jag att 2011 skulle bli ett "dåligt" år.
Mycket skoter vart det i januari.
Jag fyllde år och Erik bröt nyckelbenet.


Eriks krash när han bröt nyckelbenet (hittade ingen roligare)

Februrari

Även fast Erik brutit nyckelbenet så vart det mycket skoter även i februari,
vi tittade på tävlingar i söderhamn och Erik tränade på banan där fast han hade ont i axeln.
Jag kämpade på i skolan och allt var ganska kallt och tråkigt.



Mars

Det hände ingenting speciellt i Mars förutom att Erik tävlade i Bruksvallarna och vi sov i Ljugdalen, det var jätte mysigt.
Sen åkte Erik och Ted utomlands och lämnade mig kvar i kylan!




Bruksvallarna :)


Erik kom hem med lite roliga grejor åt mig, (ringen är från Maja)

April

Var en jävla skit månad.
Mamma träffade en ny kille och vi fick reda på att vi skulle flytta till Kilafors i början av juni.
Jag spenderade dom flesta dagarna med Erik utomhus och njöt av att bo i vackra Segersta.



Maj

Dom sista sakerna i skolan började bli klar och jag var osäker på om jag sökt rätt linje, allting var ganska upp och ner och det började bli mycket flyttkartonger hemma.
Jag var mest hos Erik för att slippa se allt kaos.
Jag hade stor bråk med pappa, men som sen löste sig och jag fick träffa min andra halva från stockholm.


Lilla syster <3

Juni

Vi flyttade.
Erik åkte iväg och köpte en båt, jag red och umgicks med Ida hela dagarna för Erik jobbade.
Erik bytte åt sig en moppe så jag fick låna den för att enklare kunna ta mig till stallet eftersom vi flyttade Kvicken till Lilltjära.
Åkte till Grönalund med niorna och hade skolavslutning.
En liten kull kattungar föddes.
Midsommar afton i Bergvik med Eriks släkt.








Juli

Jag red och var med Ida hela tiden, och gjorde jag inte det så var jag i Svedja och målade på huset.
Njöt av värmen!






Mitt i natten mys med Ida <3

Augusti

Jag bråkade med Erik och följde med mamma och hennes nya kille till Vinströmmen.
Farmor fick en stroke och skolan började.
Jag kom in på allt jag sökte, men valde mitt förstahandsval Vård & Omsorg.


Jag och Ester i Vinströmmen


Skoldator!

September

All tid gick åt skolan och direkt efter skolan så åkte jag hem till Erik och var där hela tiden.
Erik gick med på att ta en katt från kullen som kom i juni och jag var överlycklig, lilla Melvin <3
Jag försökte så gott jag kunde att hinna med stallet och hästen.






Oktober

Någonstans här tror jag mamma och hennes kille började bråka och han flyttade ut.
Hann knappt säga hejdå så hade hon den gamla tillbaka som sprang där in och ut + hans unge.
Man kan ju säga att det tog knäcken av mig en aning, jag ville inte komma hem längre.
Jag fick praktik på Hällagården som började den 17 oktober.




November

Jag var skol ledig princip hela november..
Jag hade praktik från den 17 okt-17 nov och sen hade jag höstlov och dom 3 sista dagarna gick jag i skolan.
Det var en hetsig månad och hann inte med så mycket alls.
Mamma var fortfarande med Johhny.
Jag red en del.
Jag ställde upp som Lucia kandidat och fotbollsträningarna började.



Ett snöfritt november

December

Bestod av skola och lucia träningar.
Den 13 var det lucia dag och jag var ledig från skolan för att sjunga i hela kilafors.
Även helgerna sjöng jag på herrgården och norrlandsportet.
Jag hann med 3 julbord och en julafton som var jätte mysig.
Nyårsafton spenderades som sagt med massor utav bra människor.
December var den bästa månaden detta år!


Fina duntofflor jag fick av Lena i julklapp :)


Ridbyxor av mamma.

Tach och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0