Plugg plugg plugg

Sitter och pluggar för fullt. Trots att ett matteprov och ett medicin prov är gjort denna vecka finns det massor kvar att göra. Just nu sitter jag och gör en kompletterings uppsats i mikrobiologi för högre betyg. Har även hunnit med att göra klart min uppsats om hälsoproblem i samhället + uppgifter i psykologi.
JÄVLAR vad duktig jag varit nu när jag skrev ner de å såg hur mycket det var.......

Dock är det några saker kvar och jag slår vad om att det hinner komma fler...
Engelska bok + recension
Svenska bok + recension
Svenska argumenterande tal ska skrivas och läsas upp

Men mitt i allt ska jag ta en pause på en vecka sisådär.
Jag ska försvinna långt här ifrån! Egypt <3





Nu ska jag ta och stänga ner datorn och koka jordgubbs te.
Med mycket honung!
Och titta på little miss sunshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0