Lördag morgon...

Och jag är uppe med tuppen...
Erik skulle iväg med några kompisar och åka skoter så dom släppte av mig här hemma hos mamma för en halvtimme sen kanske..
Jag har fixat med disken å matat katterna så nu sitter jag här vid datan med kopp varm choklad..
JAG VET, det vore nyttigare med en kopp te men jag ska ut och rida med mamma senare idag så jag kan faktiskt unna mig detta :)

Bara att vänta på att alla ska vakna nudå, dödare än i graven här.
Kanske ska höja volymen på musiken? haha..

Ha en bra dag!







Jag har världens bästa vän!
Jag fick bland annat ett presentkort av Ida på s.petersson så på måndag åker Ida, jag och ev. Erik till Bollnäs och tar två hål i mina öron! :D
+++++ Ska Erik på resebyrån då och kolla vaccinationer å sånt..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0