Haha, läste just igenom sammanfattningen...

Och man kan ju undra vad jag skulle göra i mitt liv om jag inte hade Erik, har ju nästan skrivit mer om honom än mig ;)

Aja, skit i det..
Sitter hos mamma nu iaf, jag ska sova här inatt för i morgon tar jag tåget till bollnäs vid nio tiden.
Innan det ska jag hinna med att gå ut och gå för jag kan ju bara ana hur mycket jag kommer äta i morgon hos farmor, jag fyller ju år då :)

Mamma ska betala ett pass åt mig, det blir min födelsedags present från henne !
Då kan ni ju gissa vad jag ska få av Erik........

Nu ska jag umgås lite med min lillasyster men jag skriver senare.
Jag har städat och möblerat om i mitt rum så jag tänkte visa hur det blev!



Som ni kanske såg på cambilden tidigare idag så har jag faktiskt färgat håret ganska mörkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0