Måndagggg...

Sitter på medicinlektion nu och skriver om min pappas två cancer som han hade innan och när jag föddes.
Jobbigt är det för jag fick en dagbok av pappa som han skrev under tiden han var sjuk. Riktigt hemsk.
När jag kommer hem så ska jag städa lite och bara försöka må bra och plugga så gott jag kan.
För i morgon kommer jag att bli ställd inför en stor utmaning som kräver min fulla koncentration.
Men det är bara att kämpa, what doesn´t kill you makes you stonger.
Det är så sant, för varje utmaning jag ställs för blir jag säkrare med mig själv. Och det är det som är tanken, det är därför jag ens gör det.
Jag kanske skriver mer ikväll, det beror på om Erik har datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0