I´m sick and tired, of always being sick and tired...

Jag borde inte klaga, därför jag det inte heller.
Jag fokuserar på det positiva och tänkte skriva lite roliga saker här istället.
Idag har jag två lektioner, sen hoppar jag på bussen till stallet och rider mina två underbara... <3
Vad som händer senare visar sig säkert, men jag har ju världens bästa pojkvän så vi hittar säkert på någonting.
Och har han redan hittat på någonting så får jag väl bara hitta på nå annat då.
Svårare än så är det ju inte ;)
Plugga är då en sak som är säker att jag måste göra i helgen.
Nån restuppgift jag glömt bort sen jag var utomlands och ett engelska prov på måndag.
På måndag funderar jag även på att åka till pappa i Gävle och sova över där, behöver hjälp med en cancer uppgift vi fått på medicinen. Pappa som har haft cancer två gånger blir mitt objekt att skriva om :)
En till bra sak är att jag förmodligen blir moster i helgen.
Thereses slempropp gick igår och hon åkte in på bb pga värkar.
Dock fick hon smärtstillande och sömntabletter som gjorde att värkarna försvann och hon fick åka hem.
MEN det är inte långt kvar nu...
Längtar som en tok efter min lilla bebis <3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0