Monday...

Började dagen med skola såklart.. Sen när jag kom hem runt 4 blev de mat sen en tur till bollnäs. Handlade lite saker jag behövde och även lite mat :)
När jag kom hem var jag faktiskt duktig och tog mig en löprunda i skogen, skönt var det!
Nu sitter jag här och har precis ätit en tallrik med yoghurt och banan, tänkte hoppa in i duschen snart och skölja ur färgen jag faktikst sitter med i håret. Eller okej då, slingor är det.
Haha tror Erik är lite sur å för att han inte fick duscha, men så är det att bo med en tjej ;)


Måndagens outfit.
Linne: JC 149:-
Kofta: Lindex 299:-
Jeansleggings: H&M 129:-

Sen hade jag mina bruna kängor till de.
Snyyyggt sörru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0