Åter igen, internet...

Folk som inte kan hantera sidorna på internet, vad är det då för mening med att försöka använda det?
Att använda sin blogg/facebook/instagram/ what ever till att göra folk avundsjuka och låtsas som att verkligheten är så underbar.. vad är poängen? Det måste ju finnas något annat sätt att få motivation på? Eller?
Att ge andra personer prestationsångest eller känslan av att dom inte räcker till, det är något jag aldrig mer kommer göra. Jag vet hur fruktansvärt mycket det kan ta på ens psyke och man kan nästan tappa bort sig i själv i kampen om att försöka vara någon annan.
Mitt tips till er: sluta sök den typen av uppmärksamhet och hitta motivation i någonting annat. Tänk efter innan ni publicerar någoting på internet. Vad vill jag med det här? och hur kommer folk att reagera? Hur skulle jag reagera? Det är en taktik jag har börjat med och jag lovar, alla tjänar på det i slut änden! :)

Detta skriver jag utan att ta hänsyn till hur jag i tidigare inlägg uttryckt mig, everybody´s changing .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0