VO 11, Vård-och omsorg

Så jävla nöjd med min linje, jag älskar älskar älskar den!
Världens bästa lärare, och världens bästa lektioner..
Favorit lektionerna är Medicin, Hälsopedagogik och specialpedagogik, sen kommer matte å sen vård...
Sist kommer svenska och engelska, HAHA !

v. 42-47 har jag praktik med hemtjänsten på Hällagården, och efter de är det bara 4veckor kvar i skolan innan jullov.. HUR BRA LÅTER INTE DE?!
Kan inte bli bättre!

Sitter hemma hos Erik nu, han är å skruvar lite så jag har passat på å plugga lite medicin som jag blev klar med nyss typ.. Så nu väntar jag på att Erik ska hämta mig också ska vi åka in till Bollnäs en sväng :))


Nu är det inte sommar längre .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0