Ojdå...

Det var visst en vecka sen jag skrev någonting sist..
Jag beklagar, men tydligen har jag väl inte tid.
Eller jo tid kanske jag har men har nog ingenting intressant å säga så då är det bättre att inte skriv anåt alls än å göra 20st ointressata inlägg! :)

Nej vi har fortfarande inte fått några datorer än, nej, jag har fortfarande ingen kamera så att jag kan ge er några fina bilder.. TYVÄRR.. Skulle gärna vilja..
haha, jag har en "svamp" burk hemma hos Ida som jag stoppar pengar i som jag får när vi säljer svamp..
Målet är en system kamera eller en utlands resa.. haha!

Åhh nu orkar jag inte skriva mer, å ni orkar ionte läsa.. Så HEJDÅ!


bilden säger..... inte allt... men förklarar sne för nu har jag matte upptäckte jag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0