Snön vare ja...

Vart fan är den?
Jag blir så ledsen...
Ge tillbaka dom två senaste vintarna, dom var dem bästa i hela mitt liv!
Vinter utan snö? Inte en chans..
Men hoppet är inte över än..

iallafall...
snart är höstlovet över och skolan börjar igen.
Men först vankas det en halv trist helg.
Ikväll blir det förmodligen fotbolls träning i Bollnäs.
I morgon åker Erik till malung och är borta hela dagen så jag ska passa på att julpynta och stryka gardiner och så..
Jag ska även hinna med att rida i morgon..
På söndag blir det förmodligen också ridning, och lucia träning på kvällen.

Så nu vet ni vad jag har framför mig och lite sååå...
= ingenting speciellt....

Nu ska jag gosa ner mig med Erik innan mamma (woooow) , hämtar mig och skjutsar in till Bollnäs.


En bild på älskling från våran ett års dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0