Nej jag mår inge bra,

och tänker därför inte skriva något långt glatt inlägg heller.
Jag skriver för min egen skull, dom enda som kikar på min blogg är antingen vänner eller nyfikna.
Så spelar i stort sett ingen roll vad jag skriver ändå.
Skulle inte ens bry mig om jag hade 0 läsare, eftersom jag som sagt skriver för mig själv.
Och just nu är allting inte okej, det är alltså inge bra med mig.
Så jag säger bara en sak...
Tack till det lilla braiga som finns i mitt liv, min katt, min häst, min Erik, mat, sömn och luft.

Det känns som att allt börjar bli som det var förut igen.
Mamma har slängt ut Peder (han var hit nyss och hämtade sin dubbel säng så nu får jag sova i en liteeen igen....), och tagit tillbaka the devil. Nä inte riktigt, men typ. Mer om det tänker jag inte nämna.
Jag är helt utmattad efter varje dag jag kommer hem från praktiken.
Förra veckan vart det 44 timmar..
Så har inte hunnit med att rida så mycket.
Dock har jag börjar läsa en jätte bra bok som heter dödens ansikte, som jag ska försöka läsa ut ikväll.
Sen ska jag skriva om den här i bloggen och så, mina tankar och åsikter.

Jag är även lite depriemrad för jag måste sova hemma i natt och i morgon natt för jag börjar 7 och tar mig inte till Kilafors.. Känns så hemskt för jag saknar min misse såå mycket, och Erik...
Nu ska jag sjunka ner i min sjukt äckliga bok, så hörs vi sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0