Jag ska ta filen till fedja och hämta fjaktorn....

Undrar vad det betyder jag?
Så sa iaf Erik innan han stack :))
Ähh ska väl krypa ner i sängen nu jag å fundilera lite.
I morgon blir det nog en del blogging för jag ska vara i segersta hela dan med tha misse!
= SOVMORGON och massa chill hela dagen..
Så jag var in och köpte nyponsoppa å varma koppen å massa sånt gott..
Haha, onödigt. Egentligen skulle jag bara köpa kattmat men det spåra ur liiite då..
Allting är lite kaos just nu så mådde inte så ra för några timmar sen, vilket ledde till ett sjukt migrän anfall..
Hade så jävla fucking tokigt ont att jag trodde jag skulle dö, ni som intelider av migrän ska vara så jävla glada!
För detta går i släkten och jag kommer att få leva med det hela mitt liv.
Jag tog en migrän tablett av mamma för några timmar sen och nu har det gått över.
Men är väl bara en tidsfråga innan dom inte hjälper längre, så måste till sjukhuset och få egna.
Ja men iallafall, kaos i mitt liv..
Tack erik för att du finns, du är lugnet i stormen.. säger man så?
Aja, jag är så sjukt glad över att du är du, och att du vill vara min <3

Godnatt nördar, och alla andra för den delen också..


Just nu är den stora saknaden mitt mörka, långa, ruffsiga hår..
och skolan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0