Hittade gamla jeans i lillasysters garderob... !






 

Dessa byxor hade jag i början när jag och Erik träffades, haha.. Då satt dom perfekt..
Åhh saknar den sommaren!




Dessa var mina älsklings jeans i 5an & 6an minns jag.. Kunde nog ha dom i början av 7an också..
Guuuuud vad liten jag var!


Älsklings jeansen i slutet av 7an och början av 8an..






Dessa hittade jag nu som satt perfekt, vet inte vart dom kommer ifrån?


 :))

Nää nu ska jag fan röra på mig lite mer så jag kommer i mina älskade bysser...
Fast först måste jag sticka till praktiken.. Börjar 12 och slutar halv tio så skriver kanske senare..
Morsning korsning..


Kommentarer
Postat av: sooofie

fan va snygg du vart i håret kvinna !

2011-11-09 @ 15:49:50
Postat av: Jessica

Tack Sofie! :D

2011-11-10 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0