Dundersjuk

Ja här sitter jag, med världens största halsmandlar och kan knappt svälja.
Smakar fan bara var i käften.
Då är det guld värt att man har en underbar pojkvän som inte bryr sig om man sitter halv naken vid köksbordet, osminkad med risigt hår och papperstussar i näsan för att slippa rinnande snor.
Jag älskar dig Erik!


Varje gång jag snyter mig känns det som att allting snurrar och det trycker i hela jävla huvudet, hade ju glömt bort hur det kändes att vara sjuk!
Hoppas jag tar mig upp till skolan i morgon för jag har faktiskt matteprov då, och har en känsla av att om jag inte gör det i morgon så kommer jag ha glömt bort allt till efter jullovet.
Får glädja mig med att det är sista "arbetsdagen" innan jullovet så det ska väl inte krävas så mycket av en.
Tisdag då är det en rest dag och innebandyturnering att kika på, och osndag är det bara avslutning tillsammans med klassen.
Nackdelen med jullovet är på torsdagen då jag förmodligen sitter fast i Segersta eftersom att det inte går några bussar hit då, skittråkigt att sitta här helt ensam men vi får se kanske sover hos mamma på onsdag så får hon skjutsa hit mig på torsdag eftermiddag tills älsklingen kommer hem från Fagersta :)

Och ännu en till nackdel är att mina gratis sms tar slut på tisdag, hur ska de gå när Erik är borta å jobbar då....
Och ännu, ännu en till nackdel är att han tar med sig datan och internetet, yeeeey! Har tvn med kanal 1,2,4,6 + kunskap - och barnkanalen att roa mig med!
Bajs Erik, tycker inte han behöver en data när han ska jobba hela dagarna jag e.. Han har ju iaf telefon, det har inte jag!!

Nu ska jag vänta på att Erik kommer hem så ska vi titta klart på sista filmen, Fast and Furious 5!



Såhär mysigt hade mamma å jag det på lucia morgonen den 13/12
Lussebullar å julmust <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0