Allt packat å humöret är påväg upp, huvudvärken är nästan borta å snart far vi!


Sådäär ja, grym på å packa ja!
Väskan höll på å gå sönder när jag skulle stänga dragkedjan,
tror de betyder att jag har med mig för mycket grejor, men det sket man väl i :))

åååååååh och jag kommer dö utan internet....
Mamma har iaf lovat att vi ska stanna och köpa batterin till kameran så det blir massa bilder!

också äre nåt (nån) mer som saknas, but life goes on </3

Om (när) du läser detta så ska du veta att detta INTE är lätt för mig heller, även fast det är du som lider mest..
Och jag älskar dig än, remember that.
Kom tillbaka till mig när du ändrat dig, när du kan ge mig den kärleken jag behöver..
När du inte sårar mig 24/7..
Visst jag ler när du skämtar om saker som sårar, men vad vill du jag ska göra?
Det gör ondare än du tror att höra vissa saker.
Think before you speak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0