Såhär är det...

Mamma jobbar kväll och Jocke är nånstans så det är bara jag och Johhny hemma. Han orkade inte laga mat så han sa att om jag gick till hambo skulle jag också få... Haha kändes som att jag nyss satt på donken och åt men tackar ju inte nej så var nyss dit å hämtade en sallad åt mig. vet inte om jag orkar äta den nu men ätas upp ska den iaf! Nu kommer erik snart och hämtar mig trot jag så måste packa ihop lite först. I morgon blir det förhoppningsvis mitt sista besök på UM, hoppas allt går bra som planerat. På tisdag ska jag till kurratorn, på onsdag ska jag ha rundvisning på torsberg med kilafors 9orna och på torsdag ska jag till sjukgymnasten. 
HUR i helvete blev jag så upptagen?
 
 
Den assköna halssduken som jag köpte på dollar! kan inte fatta att jag tänte köpa en på lindex först som kosta 200 när denna bara kostade 30 kr. Helt sjukt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0