Ledsen och tankspridd nu ikväll

Har haft en toppenkväll med Åse, god mat, godis och en jätte bra film. Tack för det <3
Dock blev det lite jobbigt mot slutet då det blev massa strul. Hittade inte min plånbok så skulle inte kunna ta mig hem så fick jaga skjuts osv. Men det löste sig och jag är hemma nu. Så varför är jag deppig? Jo det är så att det känns som jag och min bästa vän håller på att glida isär. Vi har tappat respekten för varandra. Slänger ur oss allt möjligt som sårar och gör ont. Det är jobbigt att det ständigt är en kamp. Jag är jätte trött på det. Vill bara ge upp. men det är inte så enkelt...
 

Kommentarer
Postat av: åse

tack för superbra kväll :) hoppas allt ordnas för dig bruden! <3

2012-09-30 @ 08:04:29
URL: http://asemartensson.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0