Lång men givande dag

Hade medicin 2 timmar i morse. Blev klar med alla obligatoriska frågor som ska vara inlämnade innan fredag, det var kravet för att vi skulle få vara ledig. Då slipper jag göra dom hemma! Dock har jag mycket att göra hemma ändå. Jag ska läsa ut min engelska bok och göra alla 3 återstående inlämningar som hör till den. Sen ska jag göra klar naturkunskaps frågorna och börja på min svenska uppsats. Usch det lät jobbigt... Fick iallafall reda på att jag kanske får A på min diabetes uppgift. Gjorde klart kompletteringarna nu så det är väl bara att hoppas! :)
Nu ska jag kila till bussen och åka till pållen och mocka, sen ska jag hem till Erik och läsa engelskabok och laga mat. Hoppas ni har en bra dag!
 
Nu har jag bestämt mig. När jag fyller arton ska jag göra min efterlängtade tatuering. Kravet är inte bara att jag ska ha fyllt arton, jag ska också ha klarat mitt körkort. Det ska bli min belöning efter allt slit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0